👈 فروشگاه فایل 👉

دانلود پاورپوینت جاذبه جنسی روانكاوان نسبت به مراجعه كنندگان 10 اسلاید

ارتباط با ما

... دانلود ...

قسمتی از محتوی ورد

تعداد اسلاید : 10 صفحه

جاذبه جنسی روانکاوان نسبت به مراجعه کننده گانشان چکیده: علی رغم اینکه اطلاعات زیادی که در رابطه با رابطه صمیمی بین روانکاوان و مشتریان شان وجود دارد اما در حال حاضر اطلاعات مستندی در رابطه با ماهیت ، چگونگی و نتایج اینگونه روابط وجود ندارد.

پژوهش حاضر بر روی 575 روانکاو انجام شده است.

بر اساس نتایج این تحقیق 87% کلیه روانکاوان ( 95% مردان و 76% زنان) وجود چنین رابطه ای را در قبال مراجعه کننده کانشان تایید کردند.

اما فقط تعداد اندکی (9 % مردان و 3 درصد زنان) روانکاوان گزارش کردنند که اینگونه روابط وارد حوزه ی عملی شده است.

بر اساس این تحقیق بیشتر روانکاوان ( 63%) بعد و در حین چنین روابطی به شدت احساس اظطراب ، گناه و آشفتگی کردند.

بر همین اسا س حدود 90% از شرکت کننده گان تحقیق اظهار داشتند که در مورد مدیریت و حل و فصل چنین احساساتی هیچ گونه آموزشی قبل و بعد از تحصیل دریافت نکردند اهداف تحقیق 2.

بررسی تاثیر اینگونه روابط بر شرایط شغلی و حرفه ای روانکاوان و روانشناسان 3.

بررسی تبعات اخلاقی این کونه روابط در اجتماع و تاثیر ان بر حرمت و اهمیت طبعات در جامعه 4.

جستجوی راه حل های مناسب هم در قبال بیماران و هم روانکاوان و روان شناسان 1.

بررسی ابعاد و نتایج این گونه رابطه بر روند معالجه بیماران پیشینه تحقیق 1.

گلاور(1955) بیش از 60% 2.

فرمر (1968) بیش از 17 % 3.

کاردنر و فولر (1973) بیش از 10% 4.

هلراد و بردسکی (1977) حدود 8% 5.

لیموسون و اسکاور (1977) حدود 7% مشخصات نمونه حاضر در این مطالعه 1000 روانشناس (500 زن و 500 مرد ) به صورت تصادفی از لیست روانشناسان انتخاب شدند و پرسشنامه این پژوهش برای آنها ارسال شد.

هیچ گونه اطلاعات خصوصی از قبیل نام و نام خانوادگی و همینطور آدرس از روانشناسان خواسته نشده بود میانگین فعالیت حرفه ای نمونه حدود 17 سال است.

و بین زن و مرد تفاوت معناداری وجود ندارد.

جوانترین فرد 11سال سابقه کار دارد و مسن ترین آنها 21 سال APA خصوصیات مشتریانی که برای روانشناسان جاذبه جنسی داشتند کاربرد ها و فواید مطالعه حاضر ا.

مسایل اخلاقی نقش مهمتری در باز دارنده گی این روابط دارد تا برخورد های قانونی 2.

بررسی ماهیت این گونه روابط باید بدون هیچ گونه تعصب و محافظه کاری در نظام آموزشی گنجانده شود.

3.

روانکاوان و روانشناسان هم مانند مردم عادی ممکن است مرتکب چنین احساساتی شود بنابراین تابو این گونه مسایل باید از بین برود.

4.

تمام تصمیم گیریها و برنامه های آموزشی این گونه مسایل باید مبتنی بر تحقیقات مستند و علمی باشد نه یک نظام ارزشی و اخلاقی خاص 5.

بستر نظام آموزشی باید به گونه ای فراهم شود که متخصصان حوزه ی اعصاب و روان بتوانند به راحتی احساسات و مشکلات شغلی و حرفه ای خود را آزادانه بیان کنند.

.

👇محصولات تصادفی👇

تحقیق درباره قوانین فیزیک بررسی مقایسه میزان افسردگی جانبازان خفیف و شدید پاورپوینت بیوگرافی استاد هوشنگ سیحون پاورپوینت بررسی سرطان روده بزرگ دانلود مقاله ظهور حضرت مهدى(عج) از دیدگاه جامعه اسلامى