👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

ارتباط با ما

... دانلود ...

بخشی از محتوای پاورپوینت:

CRM چیست؟

تعریف 1: رویكردی چند جانبه، جامع و گسترده است كه برای ایجاد هماهنگی بین میزان فروش، خدمات مشتریان، بازاریابی، پشتیبانی و دیگر فعالیت‌های مربوط به مشتری استقرار می‌یابد

تعریف 2 : به همه فرایندها و فناوریهایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.

اهداف CRM

افزایش درآمد حاصله از فروش

• افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان

• افزایش سود

• افزایش میزان رضایت مشتریان

• ارائه محصولات صحیح به هر مشتری

• ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری

• ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری

• حمایت(خدمات پس از فروش)

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت تکنولوژی ساخت پنیرهای صنعتی پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت (1) مقاله بررسی مهندسی ارزش در اجرای مدیریت پروژه بررسی ومطالعه کامل داده کاوی و داده کاوی با SQL SERVER2005 پیاده سازی آن روی بانک اطلاعات دانلود تحقیق سیستم دزدگیر خودرو 93 ص.Doc